marți, 19 iunie 2012


Şanse 2:
Resurrection lui Theo Nez
Theo Nez a crescut pe Naţiunii Navajo aproape de 4 colturi ale SUA. El încă trăieşte în această zonă. În 1995, el a cumpărat cartea Mariei Baxter " Apocalipsa Divine Of Hell ", crezand ca va trai inca 30 de ani şi a avut o multime de timp pentru a obţine dreptul cu Dumnezeu. El a pus off, dar, şase luni mai târziu, în timp ce faci Meth în casa sa, el a murit de o doză de peste. Domnul Isus însuşi a luat Theo de mână şi-l duce la groapa lui în Iad. Pentru 2 ore, el a implorat pe Isus să nu-l trimite acolo ....... Dar Domnul nu a putut schimba lucrurile.Până când a auzit sotia sa, un credincios, se roagă pentru el ... Atunci Isus ia spus el a fost de gând să răspundă la rugăciunea ei, deoarece ea a fost în picioare pe cuvânt, şi nu pe susţinerea ... Isus l-au dus la cer si pentru urmatoarele 2 ore aratat lucrurile să vină şi Comisia l să-i spuneţi de altă natură care trăim în ultimele zile şi că Domnul va veni. Mesajul său este "nu ne putem rupe la doi stăpâni"

PDF    DOC    MP3 10MB
Spaniolă , suedeză , indoneziană PDF DOC , coreeană PDF DOC , franceză PDF DOC , chineză tradiţională PDF DOC , chineză simplificată PDF DOC , portugheză PDF DOC
Bună ziua dragi fraţi şi surori. Numele meu este Theo Nez şi am trăi în Farmington New Mexico. Astăzi aş dori să vă împărtăşesc cu voi mărturia mea, despre modul în care Dumnezeu a făcut un lucru minunat miraculos, pentru mine şi familia mea. El a adus mântuirea Lui preţios în casa noastră. În 1995, am fost o persoana sălbatic. Eu folosesc pentru a bea şi să ia droguri, nu am pasă de nimic. Într-o zi, am supradoza de viteza si mi sa oprit inima. Am murit pentru patru ore. ceea ce am să vă spun, va face sa te gandi de doua ori despre viaţă şi moarte. Atunci când mi sa oprit inima, zgomotul lumii disparut si intuneric total a venit peste mine. Am văzut trei demoni vin din inima mea, atunci când au ieşit pe fereastră râs. Aşa cum am lăsat trupul meu, m-am întors, şi a





lui Isus a fost în picioare în spatele meu. Părul lui era de aur alb; Purta o haină albă, cu canat de aur. Pantofii lui au fost sandale de aur, şi a mers şi a vorbit foarte blând. Nu a fost lumină peste tot în jurul Lui şi sufletul meu deja L-au cunoscut. M-am dus la el şi la întrebat, pe Isus, în cazul în care ai fost, am fost în căutarea pentru tine. Şi El a vorbit foarte încet şi a spus, niciodata nu ai plecat, am fost întotdeauna de partea ta. Am fost întotdeauna de aşteptare pentru tine să se pocăiască şi să facă voia Tatălui. Ştii, am fost chemat să predice cu câţiva ani în spate. I-am spus, Domnul, voi merge, dar am alerga în schimb. I-am spus, eu nu pot face, eu sunt prea tânăr. Când Dumnezeu cheamă şi interfereaza cu viata ta, nu aveţi altă alegere decât să spun da la El. Atunci I-am spus lui Iisus, am crezut că voi trăi pentru încă treizeci de ani. El a spus veni, va trebui mult pentru a vedea. El a luat mâna şi mi-am început să merg în jos pe un drum. Era întuneric şi Isus Însuşi a fost lumina. Curând am putut vedea demoni tot în jurul nostru. Ei au fost încercarea de a apuca pentru mine, dar am ţinut pe mâna lui Isus ca un copil mic. El a fost de protecţie a mea şi numai El a inceput sa vorbeasca cu mine. El a spus, ştii Tatăl este furios cu tine. A fost pentru că am fost joc biserică şi rulează ca Iona. Biblia spune că Iona a fost chemat să predice, dar el a alerga la Dumnezeu. Am făcut acest lucru pentru atât de mulţi ani. Acum este prins cu mine. Am ştiut că a murit în păcatele mele, şi era prea târziu. Când ne-am continuat mersul pe jos, Isus a vorbit despre multe lucruri şi am pus multe întrebări. Ne-am oprit la o anumită zonă şi Isus a spus, uita-te inainte. Am putut vedea un anumit tip de lumină în depărtare. Isus ma întrebat, ce crezi că este? I-am spus, Domnul, care arata ca naiba, poate flăcările iadului. destul de sigur, aşa cum am mers mai aproape, am ajuns la margine de un canion. Canyon a fost de aproximativ două mile adâncime şi la aproximativ trei mile peste. Mai jos am putut vedea flăcări, şi totul a fost portocaliu roşu. Am început să tremure, îmi era teamă. Ştiam că am fost de gând să ajungă acolo. Isus mi-a cerut să se uite în jos. Nu am putut uita nici în jos, am început să plâng şi de a rula în spatele lui Isus. Am început să ne pocăim, şi am strigat la Domnul să mă ierte. Voi predica acum, Doamne, dă-mi o şansă mai mult. Am plâns ca un copil.Am continuat până când am fost în groapa iadului. Am văzut multe lucruri pe care cuvintele nu pot descrie. Locul era plin de suflete omeneşti, şi demonii erau în jurul valorii. Biblia spune în Isaia 5:14 De aceea dracu 'n-are se mărită, şi a deschis gura fără măsură: şi slava lor, şi mulţimea lor, şi fastul lor, şi că el se bucură, va coborî în ea. Au fost sufletele chinuite ale omului în flăcări. Ţipete şi strigăte au fost peste tot. Nu a fost nici o speranţă, nici o speranta pentru SOU pierdute



















ls. De ce? Pentru că ei au respins pe Isus. Unii au asteptat prea mult timp. Multe jucat de biserică şi a fugit de la Dumnezeu.Rularea de la Dumnezeu, te va ajunge în iad. Odată ajuns în, niciodata nu poti iesi. Te rog, vreau să ridice mâinile şi spune Domnul., nu lasa acest lucru sa mi se intample cum am continua să meargă, am fost sute de mii de gropi. Am fost plângând şi strigând ca am ajuns la această groapă sigur că a fost gol. Aceasta a flacari iesind din ea. Isus mi-a spus, aceasta este groapa diavolul a sapat pentru tine. Acolo am început să urle. Am strigat, Doamne, nu vreau să merg acolo. Am plâns şi pocăit, cerşetorie Isus sa-mi dea o şansă mai mult. Am plans ca Iona a strigat din burta iadului. În capitolul şaisprezecea Luca, citim despre Lazăr şi omul bogat. Omul bogat a avut tot ce a vrut. Şi era un sărac, numit Lazăr, care a fost pus la poarta lui, plin de bube, dorind 21And să se sature cu firimiturile care cădeau de la masa bogatului: în plus, câinii au venit şi lins sale răni. 22And a venit pentru a trece, ca cerşetor a murit, şi a fost purtat de îngeri în sânul lui Avraam: om bogat, de asemenea, a murit, şi a fost îngropat; 23And în iad, el ridica ochii, fiind în chinuri, şi a văzut de departe pe Avraam, şi pe Lazăr în sânul lui. 24And a strigat şi a zis:, Părinte Avraame, fie-ţi milă de mine, şi trimite pe Lazăr, pe care el poate moaie vârful degetului în apă, şi-mi răcorească limba, pentru că eu sunt chinuit în văpaia aceasta. 25But Avraam a zis:, Fiule, nu uita ca tu in viata ta primit cele tale bune, şi lucruri rele, de asemenea, Lazăr: dar acum el este mângâiat, iar tu eşti chinuit. 26And lângă toate acestea, între noi şi voi este o prăpastie mare, astfel ca cei care vor să treacă de aici la voi nu se poate, nici nu pot trece la noi, care ar veni de acolo. 27Then a spus el, te rog, prin urmare, tată, că acolo va-l trimiţi în casa tatălui meu: 28For am cinci fraţi, că el poate depune mărturie pentru ei, ca să nu vină şi ei în acest loc de chin. 29Abraham ia zis:, Au pe Moise şi pe prooroci; să asculte de ei.30And a spus el, Nu, părinte Avraam, ci dacă unul a mers la ei din morţi, se vor pocăi. 31 şi a zis:,, Dacă nu ascultă pe Moise şi pe prooroci, nu vor fi convinşi, deşi una a înviat din morţi. Oh oameni, vă rog să ascultaţi, aceasta este realitatea, pentru a primi dreptul de Dumnezeu cu tot ce se poate. Când ne-am intors, ne-am fost în picioare într-o zonă izolată. Iisus a spus; asculta. Şi am început să aud o femeie rugându-se, am putut auzi tare şi clar ei, si ca ea sa rugat, a spus ea; Domnul să-l aducă înapoi! Dă-i o altă şansă. Domnului că are doi băieţi pentru a ridica. El este tot ce am. Nu-l lua de la mine! Tu crezi rugăciune în credinţă poate muta ceva? Biblia spune, ce lucru pe care il doresti atunci cand te rogi, cred că le-aţi primit, şi tu trebuie să le aibă. Şi femeile continuă rugăciune. Isus ma întrebat, ce crezi că este? I-am spus Domnului că este soţia mea. I-am spus Doamne, ai auzit, am doi băieţi să crească. Am început să atingă pe Isus pe umărul lui, eu nu pot muri acum, familia mea are nevoie de mine. Am început să vină cu scuze de multe, dar nu a existat nici un răspuns. Am început să plâng din nou. Soţia mea continuă rugăciune. Nu a fost o perioadă de aşteptare de ceea ce pare ca de ore şi în cele din urmă Dumnezeu Tatăl răspunde la acest lucru, El a vorbit, iar vocea lui a fost ca multe ape. El a spus ca fiul, am de gând să vă dau o altă şansă, deoarece rugăciunea şi credinţa de soţia ta te voi cruţa. Când m-am trimis înapoi, am de gând să te folosesc. Acolo am început să fac multe wows, am zis Doamne voi predica. Voi face orice, spun oamenii despre acest loc, am zis Doamne, eu vă va ajuta să salveze sufletele. Apoi, am mers într-o cameră cu un ecran gigant ca un televizor. Am fost arătat trecutul meu, prezent şi viitor. Am putut vedea viaţa mea, de la un copil mic pentru un adult. Isus mi-a dat o revelaţie, o viziune. El a dezvăluit multe lucruri care sunt pe cale de vin pentru a trece. El a spus, într-adevăr trăim în ultimele zile. Du-te înapoi şi spune oamenilor. Spune-le să meargă drept şi să se pocăiască. Spune-le de care au nevoie pentru a opri redarea cu mine şi începe să păzirea poruncilor meu. El mi-a arătat modul în care oamenii s-au ascuns în spatele Bibliei, care acoperă până acţiunile lor, şi trăiesc în păcat. Dumnezeu poate auzi şi vedea toate lucrurile. El a spus, aceşti oameni L onoreze cu buzele, dar inima lor este tariful de la Mine. Oh, cum le place să înveţe poruncile oamenilor, dar pune deoparte poruncile lui Dumnezeu. El a spus, nu te teme, eu sunt Alfa şi Omega, primul şi ultimul, ceea ce auzi este de dreapta. El a spus, el, care are urechi, să audă ceea ce Duhul zice biserica. El mi-a dat trei versete, avertismente. Primul verset este în Deuteronom 06:15. (Pentru tău Domnul Dumnezeu este un Dumnezeu gelos printre voi), ca nu cumva mânia Domnului Dumnezeului tău să fie aprins împotriva ta, şi te distruge de pe faţa pământului. al doilea vers este . în cartea Luca 16:13 Nici o slugă nu poate sluji la doi stăpâni: fie pentru a va urî pe unul şi va iubi pe celălalt; sau va ţinea la unul, şi va nesocoti pe celălalt. Voi nu puteţi sluji lui Dumnezeu şi lui Mamona. versul al treilea este în cartea Apocalipsa 3:3 Amintiţi-vă, prin urmare, cum ai primit şi auzit, şi ţineţi, şi pocăieşte-te. Dacă, prin urmare, nu vei vedea, voi veni la tine ca un hoţ, şi tu nu vei şti în care ceas voi veni peste tine. Dragi fraţi şi surori, noi nu ştim când vom părăsi această lume, noi nu ştim ceea ce mâine deţine, prin urmare, te rog te cu Dumnezeu în timp ce poţi. După acest Isus mi-a luat la cer şi ne-am plimbat prin aceste porţi de aur pe străzile de aur. Am văzut o mulţime mare de oameni din fiecare naţiune şi au stat înainte de acest tron, îmbrăcat în haine albe. Unii oameni care i-am cunoscut, predicatori şi profeţi din Biblie. Totul atat de frumos, toată lumea atât de fericit, ai putea vedea iubirea pe feţele lor. Am început să simt o mare bucurie şi de pace. Aşa cum am merge în jurul, nu am vrea să plece. Isus mi-a descoperit un ceas mare de timp. Mâinile sunt pe cale de a lovi doisprezece, timpul se scurge, timp pentru a merge. I-am spus Doamne, nu vreau să merg, vreau să rămână. Dar a trebuit să plece. După cum am fost întors, am văzut pământul ca o minge de golf mic. El mi-a adus înapoi la dormitorul meu în cazul în care corpul meu a fost de stabilire. El a ajuns în faţă în cazul în care inima mea a fost. Carnea în jurul valorii de inima mea sa deschis. Isus a luat inima vechiul meu afară, şi aruncă-l în lacul de foc, atunci El mi-a dat unul nou, şi flash-au întors peste el. . Am stat acolo uitam de gândire şi, wow, chiar piele şi os ascultă de Isus Mai târziu am cautat Biblia mea şi a găsit Ezechiel capitolul 36 versetele 26-27, am plâns ca un copil, deoarece a fost scriptural, acolo Biblia spune: O inimă nouă, de asemenea, va voi da, şi un duh nou voi pune în voi, şi voi lua inima de piatră din trupul tău, şi eu voi da o inimă de carne. Şi voi pune Duhul Meu în voi, şi vă voi face să urmaţi poruncile Mele, şi veţi ţine poruncile Mele, şi de a face [i]. După ce că Isus a pus sufletul meu inapoi in corpul meu, dar inima mea noi nu a fost încă difuzate . Am putut vedea pe soţia mea încă mai deţine mâinile mele se roagă. Curând dormitorul meu sa umplut de mii de îngeri, care a fost cântând şi lăudând cu cele mai frumoase cantece l-am auzit vreodată.Muzica în sine a fost atât de copleşitoare. Un înger a scos şi a vorbit, a spus el, sângele lui Isus vine. Şi toţi îngerii au început să laude şi să se închine. Apoi, sângele lui Isus a venit peste noi, şi de la cap la degetele de la picioare mi-l spălat toate păcatele departe. Alcool şi droguri a ieşit din trupul meu. Am simtit ca apa caldă. Aşa cum m-am uitat la sine mea, tot întunericul din corpul meu a fost plecat. Am fost tot alb şi curat. momente mai târziu, acelaşi înger a ieşit din nou şi a spus: Duhul Sfânt se apropie. Îngerii au început să cânte şi să se închine din nou. Duhul Sfânt a venit peste noi şi ne-umplut. Sufletul meu a fost sărind în sus şi în jos. În trecut am primit Duhul Sfânt. Duhul Domnului a fost cald ca de energie electrică; El a fost ca focul arde în oasele mele. Ingerii au fost încă cântând şi lăudând pe când Isus a spus, fiul, du-te spune oamenilor ceea ce-am descoperi voi. El a atins inima mea noua, cu degetul său şi a început să funcţioneze. Apoi, încet, ochii mei au început să se deschidă. Am realizat corpul meu a plecat la rece, am putea vorbi abia. L-am întrebat soţia mea ce sa întâmplat. Ea sa uitat la mine şi a spus, te simţi bine? Apoi, ea a început să plângă. Nu a fost încă dureri tot în jurul valorii de zona pieptului meu, am simtit ca am avut o interventie chirurgicala. Am fost atât de slab şi de sete, primul lucru pe care am cerut a fost de apă. Curând memoria mea au început să vină înapoi şi mi-am amintit ceea ce sa întâmplat.Acolo am căzut în genunchi şi sa rugat pentru următoarele trei ore pana soarele a venit. Din acea zi, viaţa mea a fost diferit. Am fost un rebel, dar Dumnezeu mi-a adus în jos pe genunchi, plângând ca un copil, cerşind milă. Eu folosesc de a gândi, am de gând să dracu ', nu contează. Dar niciodată nu am să îmi dau seama cât de dureros ar fi iad până când Domnul mi-a descoperit aceasta. Acum îi mulţumesc Domnului în fiecare zi pentru viaţa pe care a restaurat mine, familia mea, iar el mi-a dat ministerul. fraţi şi surori, mă rog ca tu nu joci biserică şi de servire la doi stăpâni, pentru că nu poţi juca cu Dumnezeu . Este un lucru foarte periculos să cadă în mâna lui Dumnezeu celui viu. Deci, nu fi înşelaţi, Dumnezeu nu este batjocorit. Biblia spune: ceea ce un om scroafe, el va culege, cine seamănă răutatea, el culege aceeaşi. Da, Dumnezeu este un Dumnezeu al dragostei, el este plin de compasiune şi milă. El este un Dumnezeu de a doua şansă, dar El este, de asemenea, un Dumnezeu de hotărâre. Biblia spune Fii este un foc mistuitor. Deci, aveţi nevoie pentru a pregăti, pentru că nu ştii când ai de gând să mor. Biblia spune în Evrei 9:27, şi cum este rânduit oamenilor o dată să moară, dar după această hotărâre: vine ziua când noi toti vom sta înaintea lui Dumnezeu, şi cărţile noastre vor fi deschise. Aveţi de gând să fie acolo. Toată lumea care ascultă această mărturie va fi acolo. Aceasta este o întâlnire pe care nu va lipsi. Aceasta este poate ultimul apel, nu se răzvrătească împotriva lui Dumnezeu. Gândiţi-vă la ea, va sa fie rai sau iad. Tu nu poate avea o altă şansă aşa cum am făcut-o;. Aceasta a fost numai prin harul lui Dumnezeu, eu sunt aici, astăzi, pentru a impartasi cu voi mărturia mea, vreau să ridic mâinile şi să vorbească la Domnul, multumeste-i pentru tine de avertizare, El mulţumesc pentru această viaţă preţioasă. Dacă doriţi să fie salvat, aveţi nevoie de rugăciune, permiteţi-mi să se roage cu tine chiar acum:




































Tronul lui DumnezeuStrada de Aur






Ceas






















Doamne Isuse, iartă-mă. Te primesc ca Mântuitor meu personal. Vino în inima mea şi viaţa. Dă-mi viaţa veşnică, aşa că am va trăi cu tine pentru totdeauna. Dă-mi o viaţă de pace şi bucurie. Vă mulţumim Domnului. . În Numele lui Isus, Amin! Dacă vrei să-mi scrie adresa mea este: zile Ultimele vii Ministerele PO Box 3701 Farmington, NM 87499 Statele Unite ale Americii ceea ce aţi auzit în această mărturie este o poveste adevarata. Sunt un indian Navajo. Eu locuiesc în cele patru colţuri. Dedic această bandă pentru toţi americanii nativi din America. Dau permisiunea mea de a dubla această mărturie.










 

Niciun comentariu: