marți, 19 iunie 2012


Version # 1: Vocea lui Man
Versiunea # 2: voce de femeie
Nu merg la iad: Poze de la Pit 
un tânăr artist coreean luate în Iad 
(minim rezumate şi editat) 

MP4 Video      PDF    DOC        HI-DEF -Master    
versiune veche: WMV video [ HI
 118mb   LOW 73mb ]
Q
 uicklink: www.DivineRevelations .info / groapă
! Traducători                         Chineză   Chineză simplificată   ChineseMP4   limba slovenă   Thai   Afrikaans   Tamil  Serbo_Croatian   Birmania   Telugu   Slovace italiană
În 2009, un artist tanar coreean, care a fost participa la o întâlnire de rugăciune toată noaptea, a fost vizitat de Isus Hristos. Ea a fost luată pentru a vedea Iad şi ia spus de Isus pentru a atrage ceea ce a văzut, astfel că lumea va şti.Artist Vorbind: " . cum am fost rugat toată noaptea, am fost în stare să iubesc pe Isus mai mult decât oricând într-o zi, Isus a venit şi a spus în inima mea, " Eu vă va arăta lucruri mai profunde ale cerului. " 
Am crezut ca am fost de gând să viziteze cer, dar în schimb, am vizitat Iad.
1.jpg
Aşa cum am urmat pe Isus, am strigat tot timpul. Apoi am început să aud gemete, ţipete, sunete şi tânguindu.
Cei mai mulţi oameni au o concepţie greşită despre Iad. Ele sunt induşi în eroare şi cred că, dacă ei " cred doar în Isus Hristos ", vor ajunge în Rai.Unii cred chiar că, odată ce ei mor, nu este nimic după aceea.
Oamenii cred ca ei cred ca, si, prin urmare, îşi trăiesc viaţa aşa cum vă rog ...
Isus, de asemenea, mi-a aratat ca, oameni se uita la filme violente seculare, demoni ar chinui de fapt, sufletul persoanei fără ca persoana să-şi dea seama. Ca o persoană care se uită la scene de la televizor, sufletul lor este chinuit şi răniţi. Vizionarea TV seculare nu ajute pe creştini să dezvolte o relaţie de dragoste cu Mirele nostru Isus.
Am văzut că atunci când oamenii s-au fumat si de baut, ca spiritele de serpi umplut de băuturi alcoolice şi a fumului de tigara.


Aşa cum Isus a fost martor la păcatele comise de către om, El a strigat.Satana şi demonii săi vor lega organele de păcătoşi atât de strâns cu lanţuri de fier pentru a le controla. Prin urmare, păcătoşii ar merge mai adânc şi mai adânc în păcat.Pledez cu tine, să nu comită păcat. Nu trăiesc aşa cum doriţi. În Iad, simţurile sunt de sute de ori mai intense decât ceea ce simţim pe Pamant.Durerea este mai severa.
 

Isus mi-a arătat modul în care oamenii cad în Iad.
Iisus: Eu văd nenumărate persoane care se încadrează în mare adâncime veşnică de focul iadului în fiecare zi ... Vă rugăm să spuneţi oamenilor ceea ce aţi văzut în Iad! Trebuie să le spui despre Iad! Spune-i pe oameni cum îngrozitor şi oribil Iadul este! Trebuie să picteze scena de Iad ca în cazul în care vă aflaţi în inima mea Desenaţi scene cu inima mea durere!
Acestea sunt care se încadrează în focul iadului.Deseneaza-l cu inima mea durere ....
 

El a simţit milă pentru astfel de persoane care au fost încadrate în iad în fiecare zi!
Aşa cum am fost picta scene de iad, Satana ma atacat grav.  Dar am vrut să arăt lumii despre Iad şi inima lui Isus prin aceste picturi.
Am văzut oameni fiind chinuit pe o cruce.
Am văzut oameni care nu doresc să mănânce pâinea vieţii ... (Cuvântul lui Dumnezeu)
Au fost oameni care nu s-ar discuta despre lucrurile din viaţa lor cu Isus, dar a făcut propriile decizii, şi a urmat propria lor voinţă.
Au fost oameni care au baut si au mancat lucruri interzise.
Iisus: Te rog spune oamenilor care rănesc inimile celorlalţi, prin cuvintele lor, că nu trebuie să ranit sau lichidare lor fraţi / surori în Cristos. Ei nu trebuie să spun lucruri fără îngrijire sau dragoste.
Acesta este modul în care criminali, violatori şi răpitori copilului va fi chinuit.Această femeie încearcă cu disperare să scape.

Pedeapsa pentru mincinoşi.  ( Prov. 20:17 )

Acei oameni care au furat bani vor fi penetrate de săgeţi şi ace.
Furt de bani.  ( 1 Timotei 6:10 )
În iad, am văzut o femeie şi fiul ei, care a murit. În Iad nu mai iubit reciproc.Din cauza durerii insuportabile, ei ar face orice pentru a scapa de chin, chiar şi prin intensificarea unul pe altul.
Insecte din iad.
Aceste insecte sunt pentru oameni care au comis păcate de gândurile lor. Ei au fost umplute cu propriile gânduri şi cunoştinţe. Acoperite de larve nenumărate, întregul lor corp este rănit de insecte mari; merge în şi din tot corpul, gura, urechile şi capul.

Persecuţia a Evangheliei:
Imaginea arată modul în care demonii vor influenţa oamenii să persecute, hărţui şi a ucide solii ale Evangheliei depline si adevarate.

Aceşti oameni s-au umplut cu propriile gânduri şi cunoştinţe. 

Aceşti oameni s-au încăpăţânat în gândirea lor. Ei au crezut că, " de ce ar fi Isus lucreze în viaţa mea? Cine sunt eu nu cred că El mă iubeşte.? Sunt foarte rău. Nu cred că El va iubi pe cineva ca mine. "
Ei erau, de asemenea, persoanele care au încălcat lui Dumnezeu cuvânt şi ignora poruncile lui Dumnezeu. Acestea vor fi plasate într-o zonă similară cu o tigaie, care a fost arde cu focul iadului. 


Acei oameni care nu încearcă să se alinieze gândurile lor, cu voia lui Dumnezeu se va sfârşi în iad. Noi trebuie să stabilească minţile noastre şi gândurile pe Dumnezeu.
Acest chin a fost pentru acei creştini care nu împărtăşesc Evanghelia. Ei nu au evanghelizeze veste buna pentru pierdut. Ei au ignorat chemarea lor.
1 Cor 9:16 )
Acest chin a fost pentru cei care au ignorat cuvântul lui Dumnezeu şi încă a continuat să comită păcat. Ei sunt cei care au efectuat rău în ochii Domnului.
Pentru cei care se închinau la idoli, cei care au avut gânduri rele şi s-au încăpăţânat în căile lor.
Nemulţumiţi şi nemulţumiţi, de asemenea, ajuns în iad.   1 Corinteni 10:10 ]

Nemulţumiţi şi nemulţumiţi în inima lor.
Există un loc în iad pentru barbatii care au inselat pe soţii lor. Pentru cei care au devenit homosexuali sau bisexuali. Ei au fost pătruns de cuţite şi suliţe.Pentru cei care au devenit corupt sexual, partile private au fost străpunsă de demoni.
Un incendiu ravagii peste tot în jurul, cu nici un loc pentru a scăpa. ( Evrei: 10:27 )
Iadul este fără sfârşit, chinurile sunt infinite.
Pentru cei care nu se vor pocăi.
Trebuie sa omori orice diavol care se trăieşte în tine.
Când oamenii se pocăiască, ei trec peste de la moarte la viaţă, şi Isus este de aşteptare pentru ei pe de altă parte. Ei scadea sarcina lor grele de păcat, şi să înceapă pe calea îngustă spre viaţă, şi pe drumul spre iad.     
Când ne pocăim şi să se roage în faţa lui Dumnezeu, armatele înger în jos şi perforaţi cu demonii, cu săbiile lor. 
Isus a spus, " Focus-mă să te trebuie să se concentreze doar pe mine.. "

Isus ne iartă păcatele noastre atunci când ne pocăim.
Pocăiţi-vă de păcatele voastre şi să creadă în Isus!
Dacă faci, Cerul este în aşteptare pentru tine, în loc de iad.
Un loc unde ai putea fi plină de bucurie şi să aibă o viaţă fericită pentru totdeauna!
Nu merg la iad!

Niciun comentariu: